BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 13, 2010

konflik

waaaa......td aku bncg ngan abg A...mula2 aku tanya la dia klu dia ada masa free...dia blg ada...
aku pon mulakan dengan sepatah dua kata....xsngka aku respon yg dia bg...bergulung2 bah...haha
tp aku sangat berterimakasih dgn dia laa...dia bg nasehat2 yg baek dan ptut djdkan sbgi pedoman.
ne kisah aku ngan org yg amat aku sayang...aku sdar selama ne aku xpnh mcntai Allah dan serahkan diri sbtul2nya kepada NYA...aku sedar aku byk buat dosa.....sangat banyak!!!
aku sedar semua ne dsbbkan suatu peristiwa.....tp xbole cerita ar...then aku ckp dengan c dia...
aku buat keputusan utk xbhbgn sampi msg2 da abs stdy n ada kerjaya...aku xkisah dia nak marah aku ka...salah phm ngan aku ka...tp yg pntg,aku sbnrnya sayang sangat dengan dia...aku buat bnda ne pon utk kbekkan bersama....then abg A xplain kat aku....sdgkn aisyah pun cmburu apbila nabi bersama ngan siti khadijah....hal ini mnunjukkan betapa lmbutnya hati prmpuan utkdilukai... then aku phm...abg A suru la aku xplain ngan dia elok2..gna kan ayat2 Al-Quran..insyallah dia akan paham...ayat yg abg A bg aku berbunyi "jgnla kamu mghmpiri zina"...btul tuh..kapel ne mmg mhmpiri zina...komfem....ada lagi yg abg A bgtau...dia ckp hati kita ne satu...hati kita xdcipta utk brbelah bagi...means that,dalam satu masa kita xbole mnduakan ati kita...siapa lagi yg perlu dcntai selain Pencipta kita Yg Maha Agung?namun persoalannya, mcmna kita nak cnta ngan pasangan hidup kita?haaa,aku ada jwpnnya...kita mncntainya hanya kerana Allah...insyallah cnta kamu dbrkati NYA...konklusinya,lpas kita kawen la kita bercinta....=]....aku tau bnda ne ssh dilakukan...aku pon ckp jak...nda tau la bole buat o x....tp ne skdr utk dkongsi bersama....kdg2 pengorbanan adalah perlu untuk mengecapi kebahgiaan... kita renung2kan bersama...insyallah...k la...nyt u all...salam

0 comments:

meh negok samer2 XD

lagu penambat ati