BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 23, 2010

daaa~

semalam aku pi uitm puncak alam...mau lawat kazen ku.....ada la jugak aku pasang niat mau jumpa kawan2 lama disana.....tp xmau mnyusahkan dorg,aku pon batalkan niat untuk pggl dorg.....then,

aku pegi kat kolej raflesia....(kolej pompuan)banyak sih perempuan berkeliaran..malu lak aku ibarat kata coach naw,klu kau bercewek masa kau masuk uitm sana,kau akan menyesal.......
hax hax....pastu kitorg pegi kat raflesia punya dewan makan....besar ne(cantik pula tuh)....masa tu jam 6 lebih bah, dewan tuh dipenuhi gadis2 dan aku rasa segan berabis mau masuk...tp xkan mau ddk diluar...lagi malu...trpaksa la aku kontrol...XD....tgh aku duduk d meja makan sana....ttba aku nmpak kelibat...aku tgk mcm wawan....mula2 aku nda yakin,nda la aku pggl dia...pastu aku kol....aku tgk jak kelibat wawan...naaaaa,dia angkat fon dia...bah,dia la bah itow.....aku cakap kat dia,aku ada d blkg dia...dia nda percaya ne aku ada di situ....pastu aku pergi la belakang dia....hehe....c bab bilang dia ada nampak aku ngan wawan n kazen aku,tp dia nda tegur aku sebab dia malu kunun..pdhl sombong ne....(men2 jer)pastu ramai la yang aku ketemu....mula2 c epul n arip(kontrol dpn cewek ne)pastu gajah sama mas...last sekali baru coach naw....pastu aku spend dorg eskrem...dorg bagi gelaran 'makanan cewek2'...sandi jugak namanya tuh...hahaha
pastu kami pon berbual...berbual dan berbual...kitorg merancang utk g sunway sabtu ne(sepa mau join,bole jer)...dorg ajak aku tido d uitm ari jumaat....aku pon setuju...mak aku pun setuju...persoalannya,mcmna pulak bpak aku??harap2 dia bagi la....lbh kurg jam 9,kami pon berpisah....the end~salam...

0 comments:

meh negok samer2 XD

lagu penambat ati